Carrefour - lokalizacja, godziny otwarcia
9 kwietnia 2018Cele marki Carrefour Główną misją marki Carrefour jest dopasowanie asortymentu idealnie do potrzeb wszystkich klientów, robiących zakupy w sklepach pod tym szyldem. Jednocześnie klienci...
Cel działa i struktura marki Tesco został wytłumaczony w niezwykle jasny sposób. Firma ta każdego dnia dba o swoich klientów jeszcze lepiej niż dnia poprzedniego. Można powiedzieć, że motywem przewodnim jest bardzo prosta misja- Tesco ma być blisko klientów i zmieniać ich życie na lepsze.
Warto zwrócić uwagę, że klienci mają niezwykle sprecyzowane wymagania. Chcą dobrej jakości produktów w niskich cenach. Jednych z głównych założeń Tesco jest spełnianie życzeń klientów i dostarczanie do sklepów najwyższej jakości produktów. Jednym z haseł przewodnich jest ,,dbajmy o naszych klientów jeszcze lepiej, niż wczoraj''. To podstawowa wartość, która jest spełniania przez pracowników każdego dnia.
Tesco w dużym stopniu chce przełożyć wszelkie swoje plany i zamierzenia na praktykę:
Wartości przedsiębiorstwa Testo zostały wprowadzone w życie około 10 lat temu. Oczywiście szybko stały się podstawą osiągnięć i sukcesów marki. Dzięki temu wiele osób jest przekonanych, że Tesco dba o swoich klientów najbardziej, jak to możliwe i spełnia swoją misję każdego dnia. Wartości te jednoczył ludzi już od wielu pokoleń. Tesco dba o to, aby podążać za zmieniającym się światem zewnętrznym. Oczywiście nowe wartości potrzebne są każdej firmie, dlatego warto również i je pielęgnować i stale wprowadzać. Firma bardzo często oferuje szereg promocji. Klienci wiedzą na bieżąco, co znajduje się w gazetce-wystarczy ją przejrzeć.
Bardzo ważne jest zaangażowanie kadry pracowniczej. Jedna z nowych wartości marki Tesco mówi o tym, że nawet najmniejszy gest ma znaczenie. Tesco to duża i zrzeszająca miliony osób organizacja. Skala marki ma duże znaczenie na zmiany społeczne. Warto zauważyć, że Tesco pragnie być sąsiadem ludzi i twórcą zmian społecznych na lepsze.