Tesco
29 maja 2018Cel działa i struktura marki Tesco został wytłumaczony w niezwykle jasny sposób. Firma ta każdego dnia dba o swoich klientów jeszcze lepiej niż dnia poprzedniego. Można powiedzieć, że...
Cele marki Carrefour
Główną misją marki Carrefour jest dopasowanie asortymentu idealnie do potrzeb wszystkich klientów, robiących zakupy w sklepach pod tym szyldem. Jednocześnie klienci mają ogromny wybór wśród produktów z różnych kategorii asortymentu czy też półek cenowych. Zawsze klienci będą stali dla marki Carrefour na pierwszym miejscu, dlatego marka stara się sprostać wszystkim wymaganiom narzucanym przez klientów. Przede wszystkim zakupy w Carrefour są dla klientów proste i komfortowe. Nie muszą oni spędzać dużo czasu na wyszukiwaniu odpowiednich produktów, ponieważ choćby alejki w sklepach są opisane szczegółowo, ale też personel w każdym sklepie udzieli porad i wskazówek. Dzięki produktom i wysokiej jakości usługom sieć Carrefour prężenie działa nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
Carrefour w Europie i na świecie
Marka Carrefour działa już na terenie Europy od ponad 50 lat, ale sklepy pod szyldem Carrefour można znaleźć też w Azji czy w Ameryce Łacińskiej.
Carrefour Polska
W Polsce marka Carrefour jest bardzo dobrze znana. Można znaleźć wielkopowierzchniowe sklepy jak Carrefour albo mniejsze, bardziej osiedlowe markety Carrefour Express, które oferują wszystkie podstawowe produkty. Dzięki temu, że w sklepach marki Carrefour można znaleźć duży wybór asortymentu i okazyjne ceny, sklepy te mają zawsze dużo klientów przychodzących regularnie na zakupy.